Online tanfolyam

Jövedelem kiegészítés és 4D JÖVEDELEM!

A weboldalt a hozzám hasonló cipőben járó sorstársaknak írtam, akik még csak most veselkednek neki a nagybetűs online üzleti világnak.

Az ingyenes tanulmányon keresztül Te is megismerheted az általam megbízhatónak értékelt internetes pénzkeresési forrásokat, amelyek közül egyet részletesebben is bemutatok majd.

De ki is vagyok én, hogy ilyen önbizalommal merem magamat ajánlani?

Ha letöltöd a tanulmányt, megtudod. ;)


www.tiensbazis.com/vassjozsef

Név:
E-mail cím:

Friss topikok

Rólam

Üdv a blogomon!

"Online munka, internetes pénzkeresés, könnyű lóvé meg egyebek, amit Te is keresel az Interneten. Itt elmondom, hogy mit fogsz találni, Te majd eldöntöd, hogy melyik tetszik Neked."

KÖVESS twitteren!

Online munka vállalkozóként - TEÁOR számmisztika

2008.09.14. 22:06 | infogéza | Szólj hozzá!

Címkék: online vállalkozás online munka vállalkozás indítása

Az elhatározás már régóta bennem van, nem is akartam sokáig elkerülni ezt a lépést, de nem kell senkinek bizonygatnom, hogy ez mit von maga után.

"Magamra szabadítom a hatóságokat" ; "Lemondok a pénzem javáról" kb. ilyeneket kaptam az ismerősöktől, de volt olyan is, aki megértett és támogatott.

Egyik ingatag pillanatomban meg is rendeltem egy vállalkozói kisokost adózási területről, de meg is bántam, mert jó könyvelőm van. Ráadásul a weboldalon azt ígérték hogy egyeztetik a megrendelést egy-két napon belül, amire aztán nem került sor és a csomag sem jött. Még szerencse, hogy nem előre kellett fizetni.

Szóval, az első lépés az volt, hogy kiválasztottam az online munkáimhoz illő TEÁOR számokat.

Nagyon jól tettem, mert a polgármesteri hivatalban kifogtam azt a középkorú ügyintéző asszonyt (szegény férje), akit szerintem csak az nem útál, aki nem került még vele kapcsolatba.

Ránézett a sorszámomra és ahogy megszólalt, azonnal köztörvényes bűnözőnek képzeltem be magamat, amolyan beszarinak, akit ha gyerekkorában leszidtak, a fúrólyukba is el tudott menekülni...:)

Megparancsolta, hogy adjam oda az irataimat, a vállalkozóimat, stb.

Mire tisztáztuk, hogy nem változtatást, hanem új vállalkozói igazolvány kiváltását kérem, a levegő is megfagyott bennem.

Elvette az egyetlen papírt, amivel szolgálni tudtam, mert szerencsére ki is nyomtattam a TEÁOR számokat, amik szóba jöhetnének.

Időnként felkiáltott, hogy akkor most melyik alszámot is akarom pontosan, mert az én papíromon csak a négyjegyű TEÁOR számok voltak. A vállalkozóiban meg a hatjegyű, részletes TEÁOR számokat fogják felvenni.

Máskor ismét parancsot adott ki, hogy igazoljam az adott tevékenységi körhöz szükséges képzéseimet, végzettségeimet. Biztosan boldog volt, amikor néhányat kihúzhatott emiatt a listámról.

Nagy meghurcoltatásnak nem mondanám, de nem hittem volna, hogy van ilyen köztiszta is. Pedig a nejem felkészített, hogy ha nem a férfi lesz, akkor kemény csörte elé nézek. Úgy lett.

Majd mehettem a munkahelyemre, engedélyeztetnem kellett a törvény szerint a mellékállásomat, bejelentve azt, hogy milyen tevékenységi körökre váltom ki a válllkozóit.

Semmi kötöszködés nem volt, csak a hivatali szakterületemet kell kerülnöm az online vállalkozásomban. Mondtam, ezzel nem lesz gond :)))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://online-munka.blog.hu/api/trackback/id/tr13663612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása