Online tanfolyam

Jövedelem kiegészítés és 4D JÖVEDELEM!

A weboldalt a hozzám hasonló cipőben járó sorstársaknak írtam, akik még csak most veselkednek neki a nagybetűs online üzleti világnak.

Az ingyenes tanulmányon keresztül Te is megismerheted az általam megbízhatónak értékelt internetes pénzkeresési forrásokat, amelyek közül egyet részletesebben is bemutatok majd.

De ki is vagyok én, hogy ilyen önbizalommal merem magamat ajánlani?

Ha letöltöd a tanulmányt, megtudod. ;)


www.tiensbazis.com/vassjozsef

Név:
E-mail cím:

Friss topikok

Rólam

Üdv a blogomon!

"Online munka, internetes pénzkeresés, könnyű lóvé meg egyebek, amit Te is keresel az Interneten. Itt elmondom, hogy mit fogsz találni, Te majd eldöntöd, hogy melyik tetszik Neked."

KÖVESS twitteren!

Online munkalehetőségek listája (a teljesség igénye nélkül)

2008.08.07. 11:34 | infogéza | 2 komment

Címkék: google adsense internetes pénzkeresés passzív jövedelem partner program online munka infótermék online mlm affiliate program

Tele van online munkával az Internet.

Többsége hálózatépítést takar, és még a hirdető, vagy a weboldal tulajdonosa sem tudja pontosan, hogyan is működik jól a dolog. Ugyanígy persze azok között is sok a lelkes kontár, akik egyéb online munkát, internetes pénzkeresési lehetőséget kínálnak.

Az átverésekről itt most nem lesz szó, szerintem már nagyon átlátszóak. Ha vannak egyáltalán még, mert én rendszeresen megnézek minden ilyen oldalt a témában, amibe épeszű ember belebotolhat. Persze mondjuk kíváncsi lennék, hogy az eleve gyanús oldalakon nincs-e máshogy.

Az elmúlt 3 év tapasztalata alapján én a következő online munkákból láttam, hogy pénzt lehet keresni:

  1. Google Adsense hirdetőfelületek kihelyezéséből. Erről csak annyi szót szaporítok most itt, hogy a munka lényegében csak annyiból áll, hogy megkeresed a nagy (inkább közepes) keresettségű kulcsszavakat (pl. 13 napos diéta, alvászavar, horkolás, stb.). A kiválasztott kulcsszó köré felépítessz egy blogot, vagy weboldalt, és kihelyezed jól látható (de a szövegbe simuló) helyre a Google fizetős hirdetéseit. Aki ezekre kattint, az nemk csak a Google-nek, de neked is fizet a látogatókért. Ezt tanítják is már. Bővebbet itt találsz a Google Adsense bevételekről.
  2. Partnerprogramok. Az előző rész végén lévő linkre kattintva egy olyan weboldalra érkezel, ahol, ha a közeljövőben vásárolsz, akkor megrövidítem az oldal tulajdonosát némi közvetítési díjjal. Ez legális természetesen, hiszen az oldal tulajdonosa ezáltal több látogatót és jobb esetben több vevőt is szerezhet. Bukta akkor van, ha az illető, akit Te küldtél az adott oldalra, idő közben kitörli a cooki-kat ("sütik") a gépéről, vagy szándékosan törli az egyedi azonosító kulcsot az url végéről,mielőtt megnézné az adott oldalt. (Utóbbi csak ritkán, előbbi kicsivel gyakrabban fordulhat elő, de mérni nem lehet.)
  3. Saját infótermék készítése. Évekig terveztem például, hogy egyszer képekkel, videókkal illusztrált infóterméket fogok piacradobni a házi napkollektor építésről, amit leírásokkal és zárt fórumos háttérrel támogatva dobok majd piacra. Már a víz-/gázszerelő ismerősünket is megpuhítottam, hogy legyen a szakmai háttere az egésznek, amikor rájöttem, hogy a piacon két-háromszázezres áron komplett szolgáltatással együtt árulják a napkollektorokat. Még persze lenne rá kereslet, de ki tudja meddig?
  4. MLM, online marketing támogatással. Ez egy speciális területe az online munkáknak, hiszen az MLM alapjában a közvetlen, személyes ajánlásokon keresztül épült nagyon sokáig. Ezekben a hálózatokban kuriózumnak számító , vagy kimagasló minőségű termékeket (szolgáltatásokat) értékesítenek általában. Mivel több szintű jutalékot adnak az üzletépítőknek, vannak olyanok (sokan), akik több ezer, tízezer ember munkájából élnek ma már. Az álomlehetőség, mint "termék" értékesítése igen gyakori ma már a hazai weboldalakon is. Ennek az online munkának az összetettsége, és kimagasló potenciálja miatt többet fogok itt foglalkozni a blogomon.

 

A listát még később talán folytatni fogom, de most érdekesség képpen megnéztem az internetes pénzkeresés kifejezésre, milyen oldalakat dob ki a Google.

  • Az elsőt 2006-ban frissítették utoljára (jessszusom!), és már a partnerlinkje sem működik, mert az ajánlott termék / szolgáltatás már "elavult".
  • A második válogatott affiliate (viszonteladói) programokkal van tele, tehát szintén a 2. kategóriába tartozik.
  • A harmaik egy ügyes online MLM-es oldala, habár kicsit gyengén muzsikálhat, mert egy partnerlinkkel is próbálkozik ugyanitt.
  • A negyedik szintén a 2. kategóriába tartozik, csak igénytelen kiadásban.
  • Az ötödiknek én segítettem optimalizálni, de amúgy ez is MLM-es.
  • A hatodik katasztrófafilm, egy másik oldalra irányít, de szerintem a 2. kategóriába tartozik.

Tehát az arány: 4 partnerprogramos és 2 online MLM-es az első hatból.


Legközelebb az online munka kifejezésre is megnézem kíváncsiságból ezt a listát.

A bejegyzés trackback címe:

https://online-munka.blog.hu/api/trackback/id/tr90604862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2012.03.23. 08:38:58

Megszűnt a több évtizedes munkahelyem.
Saját kezembe kellett venni a sorsom alakulását, ezért kezdtem el keresni az interneten. Így bukkantam rá a KMD által kínált lehetősére, melyet mindenkinek ajánlok a mellékelt honlapon:

kmdholding.com/hub3p3a

infogéza 2012.03.23. 15:01:27

Szerintem ott még senki sem keresett pénzt, de írd meg az első bevételeidet és mentsd meg a jó hírét ennek a címgyűjtő vállalkozásnak :)
Sok sikert!
süti beállítások módosítása