Online tanfolyam

Jövedelem kiegészítés és 4D JÖVEDELEM!

A weboldalt a hozzám hasonló cipőben járó sorstársaknak írtam, akik még csak most veselkednek neki a nagybetűs online üzleti világnak.

Az ingyenes tanulmányon keresztül Te is megismerheted az általam megbízhatónak értékelt internetes pénzkeresési forrásokat, amelyek közül egyet részletesebben is bemutatok majd.

De ki is vagyok én, hogy ilyen önbizalommal merem magamat ajánlani?

Ha letöltöd a tanulmányt, megtudod. ;)


www.tiensbazis.com/vassjozsef

Név:
E-mail cím:

Friss topikok

Rólam

Üdv a blogomon!

"Online munka, internetes pénzkeresés, könnyű lóvé meg egyebek, amit Te is keresel az Interneten. Itt elmondom, hogy mit fogsz találni, Te majd eldöntöd, hogy melyik tetszik Neked."

KÖVESS twitteren!

Egyszer megjavulok én...

2009.06.12. 11:19 | infogéza | Szólj hozzá!

Címkék: blogolás webfoglalás

Lezártam magamban egy korszakot az Interneten, amit nevezzünk csak simán web1,0-nak, mert hiába blogolgattam, fórumozgattam eddig, nem igazán éltem a web2,0-ban, pedig azt hittem.

Lehet, hogy ezt kívülről nehéz értelmezni, talán nem is kell. A lényeg az, hogy mostantól kikupálom ezt a blogot (is), amit (őszintén bevallom) annak idején csak a kulcsszóoptimalizálás gyakorlására hoztam létre, azután adtam bele némi tartalmat is, egy kis reklámot, mindezt lassan és az eredményen ez meg is látszik.

Mi ez a fordulat?

Elindult a webfoglalás. Ez most úgy hangzik, mintha valami leigázás lenne folyamatban, ami részben így is van, pozitív értelemben (eddig nem volt ilyen értelme, úgyhogy most aztán ki kell vágnom magamat :) ...)

Ez annyit jelent, hogy az igazi, közösségi érdekből elkövetett online találkahelyek és a hozzájuk kapcsolódó szolgáltatások korát éljük, ahol a statikus weboldalaknak és a magukban motyogó blogoknak már nincs maradásuk.

Ehhez a természetes gondolkodásmódhoz és Internetes magatartáshoz vagy hozzászokunk, vagy maradunk a TV-zésnél.

A gondolatébresztő bejegyzést már máshol megejtettem, olvasd el azt is.

Ha Te magad is online üzlete(ke)t építessz és blogod van, akkor itt a helyed:

http://kozossegek.inda.hu/onlineuzlet

A bejegyzés trackback címe:

https://online-munka.blog.hu/api/trackback/id/tr481180676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása